wtorek, 10 marca 2020

Lekcja języka angielskiego w klasie 3 z wykorzystaniem tablicy interaktywnej i internetu (TIK)

Lekcja języka angielskiego w klasie 3 z wykorzystaniem tablicy interaktywnej i internetu (TIK)


Temat: The picnic.



CELE:

- powtórzenie słownictwa związanego z jedzeniem

- przypomnienie podziału na rzeczowniki policzalne i niepoliczalne

- doskonalenie umiejętności rozumienia ze słuchu,

- rozwijanie spostrzegawczości,

-ćwiczenie umiejętności zadawania pytań i udzielania odpowiedzi w ramach wyuczonych zwrotów, utrwalanie zwrotów za pomocą śpiewania

- doskonalenie umiejętności posługiwania się tablicą interaktywną.

PRZEWIDYWANE OSIĄGNIĘCIA:

- uczniowie będą umieli rozpoznać produkty żywieniowe,

- uczniowie będą potrafili dokonać podziału na rzeczowniki policzalne i niepoliczalne

- uczniowie dopasują produkty do właściwych grup

- uczniowie będą mogli odpowiedzieć na pytania dotyczące historyjki,

- uczniowie będą rozumieli nowe słownictwo w kontekście.


FORMY, METODY, TECHNIKI I STRATEGIE PRACY:

- gry i zabawy interaktywne.


ŚRODKI DYDAKTYCZNE:

- tablica interaktywna, oprogramowanie do tablic Cambridge „Super Minds 3”, aplikacja Quizlet


CZAS TRWANIA:

- 45 minutes.


PRZEBIEG ZAJĘĆ:


WPROWADZENIE:

Nauczyciel pokazuje zdjęcia produktów, a uczniowie wymieniają ich nazwy.


ROZWINIĘCIE:

ZADANIE 1.

Powtarzamy słownictwo z rozdziału „The Picnic” w aplikacji Quizlet. Każdy uczeń zapamiętuje nazwy produktów oraz zwroty z użyciem rzeczowników policzalnych i niepoliczalnych.

https://quizlet.com/pl/502888470/super-minds-3-unit-2-flash-cards/


ZADANIE 2.

Uczniowie oglądają i słuchają historyjkę „The golden apple”


ZADANIE 3.

Po obejrzeniu historyjki uczniowie odpowiadają na poniższe pytania zadawane przez nauczyciela słowami true or false.

Lucy and Ben take Buster to a village.

A woman tells Lucy about the waterfall.

The apple tree is under a waterfall.

The kids have to find a silver apple.

Horax gets to the tree first.

Lucy finds the letter in a pool near the waterfall.


ZADANIE 4.

Wspólnie śpiewamy piosenkę „A picnic, a picnic..” Podgląd tekstu jest wyświetlany na tablicy.

PODSUMOWANIE:

Kilkoma zdaniami uczniowie opowiadają co mają w wymyślonym koszyku piknikowym

In my picnic basket there are some….

In my picnic basket there aren’t any….





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz